En moderne produktionsvirksomhed

Lpm-producton

Som en anderledes eksperiment har jeg denne omgang valgt at fokusere på en virksomhed, der har fokus på B2B segmentet. Hjemmesider af denne type er typisk helt anderledes opstillet. De er mere simple, da de ikke har brug for en webshop. Der er altså ingen direkte købsproces, som brugeren kan foretage online. Hjemmesiden er istedet et ekstra visitkort og referenceramme for potentielle kunder. Værdigrundlag, produkter og alt hvad virksomheden kan “sælge” er gennemgået. Konverteringer skal findes i ekstra troværdighed og besøg til Kontakt siden. 

 

LPM Production - Fokus på CNC fræsning

Virksomheden specialiserer sig i metalbearbejdning, hvor deres primære fokus er bearbejdning gennem CNC fræsning og drejning. Deres kernekompetencer er langdrejning og automatdrejning vha. 3 og 5 akset bearbejdning. LPM productioner opererer på 3 lande, som deres hjemmeside også reflekterer. Dette er; Danmark, Tyskland og England. Deres primære marked er dog Danmark, hvor de på nuværende tidspunkt forsøger at udvide mere og mere til Tyskland.

Headeren er simpel. For nogle er den måske for simpel, men vi skal ikke glemme at der er tale om et B2B marked. Hele forsiden er faktisk en kort opsummering af deres produktydelser og kernekompetencer. 

Forsiden viser som sagt deres arbejdsområder. Dette i form at opstillede bokse, som giver et overblik over deres kvalifikationer. Det er nemt og overskueligt og virker faktisk rigtig godt. Jeg kunne dog godt ønske, at der var lidt mindre “White-Space” indlejret i de enkelte indfaldsvinkler. 

Footeren er forholdsvis lang. De vigtigste informationer er dog placeret fornuftigt i toppen. Herefter følger virksomhedens nyttige links. Det er klart for brugervenligheden skyld. Links kunne godt være opstillet på 2 rækker, for derved at spare lidt dybde på siden. 

header_lpm
product_view_lpm
footer_lpm 2